Suunnittelimme ja toteutimme Filipinoksen uuden kampanjan, joka tavoitti 15-25-vuotiaiden kohderyhmää monikanavaisesti
Filipinos kutsui meidät auttamaan myynnin kasvuun ja brändiviestinnän kirkastamiseen tähtäävän kampanjakokonaisuuden suunnittelussa. Kampanjalla haluttiin tavoittaa 15-25-vuotiaita kohderyhmässä sekä offline- että online-kanavissa. Suunnittelimme ja toteutimme ennennäkemättömän kampanjakokonaisuuden alusta loppuun.
Filipinos offline- ja online-myyntikampanja
Kampanjan suunnitteluun kuului:
• Filipinokselle luotu sosiaalisen median strategia ja sisältökalenteri, jotka tähtäsivät myynnin kasvuun ja brändiviestinnän kirkastamiseen.
• Vaikuttajamarkkinointisuunnitelma, jossa valittiin sopiva vaikuttaja toimimaan Filipinos-brändilähettiläänä.
• Jälkimainontaa kauppakanavassa POS-materiaalien avulla, jolla tarkoituksena oli varmistaa, että online- ja offline-toiminnot tukevat ja tehostavat toisiaan.
Asiakkaan suusta
“Ramson’s team is really committed to our projects; thus, we are completely satisfied by their services. We have a good cooperation, and they give us good ideas. They are always on time and understand our needs.”
CARLA CORTALE DIDIER
International Product Manager, Adam Foods
Kampanjan tulokset:
Kampanjan myötä Filipinoksen sosiaalisen median seuraajamäärä kasvoi ensimmäisen kuukauden aikana odotuksia enemmän, erityisesti halutussa kohdeyleisössä. Onnistuimme houkuttelemaan suunnitellut sisäänostajat mukaan ja kampanja tavoitti tehokkaasti ja monikanavaisesti kohderyhmänsä.