Ramson&Co logo

Suunnittelimme ja toteutimme Filipinoksen uuden kampanjan, joka tavoitti 15-25-vuotiaiden kohderyhmää monikanavaisesti

Filipinos kutsui meidät auttamaan myynnin kasvuun ja brändiviestinnän kirkastamiseen tähtäävän kampanjakokonaisuuden suunnittelussa. Kampanjalla haluttiin tavoittaa 15-25-vuotiaita kohderyhmässä sekä offline- että online-kanavissa. Suunnittelimme ja toteutimme ennennäkemättömän kampanjakokonaisuuden alusta loppuun.

Filipinos offline- ja online-myyntikampanja

Kampanjan suunnitteluun kuului:

• Filipinokselle luotu sosiaalisen median strategia ja sisältökalenteri, jotka tähtäsivät myynnin kasvuun ja brändiviestinnän kirkastamiseen.
• Vaikuttajamarkkinointisuunnitelma, jossa valittiin sopiva vaikuttaja toimimaan Filipinos-brändilähettiläänä.
• Jälkimainontaa kauppakanavassa POS-materiaalien avulla, jolla tarkoituksena oli varmistaa, että online- ja offline-toiminnot tukevat ja tehostavat toisiaan.

Asiakkaan suusta

“Ramson’s team is really committed to our projects; thus, we are completely satisfied by their services. We have a good cooperation, and they give us good ideas. They are always on time and understand our needs.”

CARLA CORTALE DIDIER
International Product Manager, Adam Foods

Kampanjan tulokset:

Kampanjan myötä Filipinoksen sosiaalisen median seuraajamäärä kasvoi ensimmäisen kuukauden aikana odotuksia enemmän, erityisesti halutussa kohdeyleisössä. Onnistuimme houkuttelemaan suunnitellut sisäänostajat mukaan ja kampanja tavoitti tehokkaasti ja monikanavaisesti kohderyhmänsä.

Lue myös nämä

Teemme brändistäsi kokemuksen.

Ramson & Co. Brand Ambassadors Oy
Karvaamokuja 1, 00380 Helsinki
Y-tunnus 1989107-7