Ramson&Co logo

Uudistimme Hartwallin alkoholittomien tuotteiden esittelyn ja Zero Zone -konseptin lanseerauksen K-Team Päivillä

Hartwall halusi tuoda alkoholittomien tuotteidensa valikoimaa paremmin esille sekä lanseerata uuden Zero Zone -konseptin K-Team Päivillä. Hartwallin luottokumppanina meillä oli ilo toteuttaa tämä toive. Suunnittelimme ja toteutimme messuosaston avaimet käteen -periaatteella.

K-team
Hartwall Zero Zone

Osastokonseptiin kuului:

• Vaikuttava, ennennäkemätön Zero Zone -messuosasto, jossa vierailijat pääsivät maistamaan tuotteita ja tutustumaan uuteen myymälöille suunnattuun esillepanoratkaisuun.
• Tavallista korkeampi osastorakenne ja viistokattoinen muoto, jotka erottuivat edukseen muista messuosastoista.
• Tuotekokeiluja Hartwallin alkoholittomien oluiden ja siidereiden valikoimasta, jossa asiantuntijat ohjasivat maistelua.

Asiakkaan suusta

“Ramsonin kanssa on helppoa ja miellyttävää tehdä töitä, sillä heidän ammattilaisuutensa näkyy erityisesti yksityiskohtien huomioimisessa ja siinä, että toteutuksen lopputuloksessa voi luottaa heihin täysin. Aina tulee valmista ja laadukkaasti!”

NIINA KARISALMI
Asiakasmarkkinointipäällikkö
Hartwall

Messujen tuloksena:

K-Team Päivät oli loppuunmyyty tapahtuma, ja suunnittelemamme Zero Zone -osasto herätti suurta suosiota messuvieraiden keskuudessa. Innovatiivinen konsepti houkutteli jatkuvan virran uusia uteliaita asiakkaita, ja sen visuaalinen ilme sai laajalti kiitosta ja erottui voimakkaasti muista osastoista.

Lue myös nämä