Ramson&Co logo

Toteutimme menestyksekkään Pepsi MAX Taste Challenge -kiertueen

Laajalla Pepsi MAX Taste Challenge -kiertueella toteutettiin kymmeniä tuhansia sokkomaistatuksia, joissa kuluttajat saivat verrata Pepsi MAX -colajuomaa sen suurimpaan haastajaan. Olimme mukana tämän ainutlaatuisen konseptin suunnittelussa ja toteutuksessa yhdessä pitkäaikaisen kumppanimme PepsiCon kanssa.

Pepsi
Max Taste Challenge

Kiertueeseen sisältyi:

• Kampanjan konseptointi & kokonaisuuden suunnittelu huolellisesti ja tarkoin PepsiCon brändiohjeita seuraten. Set up’iin kuului jättimäinen Pepsi MAX -tölkki kokemuspisteenä ja sen lisäksi oli mobiileja maistatuspisteitä, joilla liikuttiin helposti kuluttajien keskuudessa.
• Kuluttajien pariin jalkautuminen näyttävästi suuren, koulutetun brändilähettilästiimin voimin.
• Aktiivinen mainoskampanjointi sosiaalisessa mediassa ja televisiossa, kohdistus Suomen suurimpiin kaupunkeihin.

Asiakkaan suusta

“Ramsonin kanssa yhteistyö on sujuvaa, mutkatonta ja siihen voin aina luottaa. Tekevät hurjasti töitä taustalla ja meidän tehtäväksi jää vain valinta valmiiksi hiotuista ja mietityistä ratkaisuista. Ramsonin kanssa on ilo työskennellä.”

MARJA PÄTSI
Commercial Activation Manager
Pepsico

Kampanjan tulokset:

Pepsi MAX Taste Challenge toteutettiin kahtena peräkkäisenä vuonna. Kiertueilla tehtiin huikeat yli 26 000 makutestiä. Ensimmäisellä kiertueella 54 % kuluttajista valitsi Pepsi MAXin paremmaksi kolajuomaksi. Toisena vuonna saavutimme vielä paremman tuloksen, kun 59 % kuluttajista valitsi Pepsi MAXin. Menestyksekkäät kiertueet saivat myös ansaittua mediahuomiota.

Lue myös nämä