Loimme Hartwall Jaffan kanssa mieleenpainuvan ja monivuotisen joulukokemuksen
Hartwall Jaffan tavoitteena oli omistaa aito suomalainen joulu, tuoda perheet yhteen ja luoda syvempi tunneside brändiin. Kunniatehtävänämme oli suunnitella ja toteuttaa yhdessä Hartwallin kanssa tämä mieleenpainuva, koko joulukuun kestänyt brändikokemus, joka yhdistää sosiaalisen median sekä Jaffan mökin Tuomaan markkinoilla.
Lapsiperheille luotiin elämyksellinen joulumökki, jossa he pääsivät viettämään aikaa ja virittäytymään joulutunnelmaan. Perinteisen tunnelman lisäksi joulumökkiin lisättiin Jaffalle ominaista leikkisyyttä. Mökkiin rakennettiin jättikokoinen joulukalenteri, jossa oli päivittäin uusi aktivointi. Kaikki tämä tuki Jaffan joulumainontaa ja vahvisti brändin läsnäoloa.
Jaffa Joulumökki
Kampanjan toteutus:
• Joulumökki toteutettiin kahtena vuotena peräkkäin.
• Ensimmäisenä vuonna kävijät saivat ilahduttaa läheisiään omilla joulutervehdyksillään, joissa hyödynnettiin nostalgista TV-kampanjaa ja sen hahmoja. Tällä vahvistettiin kuluttajien sitoutumista brändiin.
• Toisena vuonna somessa oli käytössä Jaffa-hahmojen jouluinen filtteri, jonka avulla jokainen sai jakaa tervehdyksensä. Jokaisesta jaetusta joulutervehdyksestä Hartwall Jaffa teki lahjoituksen Hope ry:lle.
Asiakkaan suusta
“Ramsonin huippuammattilaisten kanssa on helppo tehdä yhteistyötä – voin luottaa siihen, että kaikki sujuu mutkattomasti ja pienimmätkin yksityiskohdat on huomioitu.”
MISME HALONEN
Brand Manager
Hartwall Jaffa
Kampanjan tulokset:
Kymmenet tuhannet ihmiset vierailivat Jaffan joulumökissä Tuomaan markkinoilla, tuhannet ihmiset osallistuivat videotervehdyksiin ja latasivat somefiltteriä. Hartwall Jaffa lahjoitti molempina vuosina kampanjan yhteydessä 20 000 € Hope ry:lle, mikä osoittaa kampanjan merkittävän vaikuttavuuden ja laajan ulottuvuuden.