Ramson jagermeister mainostoimisto markkinointitoimisto tapahtumatuotanto sisällöntuotanto digimarkkinointi yritysvideot mainosvideot promootiot facebook mainonta mainokset
Jägermeister on vahvasti tunnettu alkoholibrändi kohderyhmänsä keskuudessa. Vuonna 2013 Ramson oli vastuussa Etelä-Suomen festareiden aktivoinneista, myynnistä ja tapahtumamarkkinoinnista. Vuonna 2014 Ramsonin vastuualue laajeni koko Suomen festareiden tapahtumatuotantoon. Tavoitteena oli laajentaa näkyvyyttä, vahvistaa brändiä, sekä kasvattaa myyntivolyymeja. Tarkoituksena oli panostaa aiempaa vahvemmin tasalaatuiseen näkyvyyteen niin isoissa kuin pienemmissäkin tapahtumissa.
Kesän 2014 kiertueen aikana haluttiin vahvistaa Jägermeister-brändiä entisestään, luoda asiakkaille positiivisia kokemuksia ja varmistaa tuotteen näkyvyys koko Suomessa. Tavoitteena oli päästä myyntitavoitteisiin ja tehostaa digimarkkinointia. Sosiaalinen media otettiin osaksi Jägermeisterin tapahtumapäiviä.
Festivaalikiertue toimi odotusten mukaan alusta loppuun asti. Työntekijät olivat sitoutuneita ja myyntitavoitteet ylitettiin useasti. ROI 160%.