Ramson Pepsimax escaperoom escape room helsinki mainostoimisto markkinointitoimisto tapahtumatuotanto sisällöntuotanto digimarkkinointi yritysvideot mainosvideot promootiot facebook mainonta mainokset
Pepsi Max koostuu hyvistä hetkistä ystävien kanssa, tunteellisista kohtaamisista ja rohkeista kokemuksista. Kesällä 2015 tapahtumamarkkinoinnin tavoite oli luoda persoonallinen, unohtumaton ja nerokas elämys mahdollisimman monelle festivaalikävijälle. Kiertueen taustalla kulki Pepsi Maxille tuttu slogan ”Maximum Taste, No Sugar”.
Ramson suunnitteli ja toteutti Pepsi Max pakohuonepelin eli Escape Room -konseptin ja toi sen kesän suurimpiin tapahtumiin ympäri Suomen. Kesän aikana Pepsi Max Escape Room jalkautui viidelle eri festivaalille. Pepsi Max Escape Room -huoneissa oli arvoitustehtäviä, jotka piti suorittaa annetussa ajassa. Peliin osallistui kerralla kahdesta neljään pelaajaa.
Ramson rakensi kahteen konttiin neljä erilaista Escape Roomia: Crime Scene, Alice In Wonderland, Mental Hospital ja Pepsi Max Black Room. Yhteen konttiin, jossa oli kaksi pakohuonetta, annettiin pakoaikaa 20 minuuttia.
Ramsonin luoma Pepsi Max Escape Room oli Suomen ensimmäinen mobiili pakohuonepeli.
Pepsi Max -kesäkiertue sai valtavasti näkyvyyttä festivaaleilla sekä sosiaalisen median kanavissa. Festivaalikävijät olivat innoissaan ja olivat kiitollisia, että maailmalla suosittua pakohuonepeliä pääsi testaamaan festivaaleilla ilmaiseksi.
Asetettuihin kävijätavoitteisiin päästiin kirkkaasti ja peliä pelattiin joka päivä maksimikapasiteetilla.
Festivaalien aikana MTV3 esitteli PepsiMax Escape Room -konseptin tosi-TV -ohjelmassaan Festariagentit. Tapahtumakonsepti sai myös paljon spontaania käyttäjähuomiota Facebookissa ja Snapchatissa läpi kesän.