Honor7
Tarkoituksena oli tuoda Huawei-puhelimet näyttävästi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli lisätä bränditietoisuutta sekä Huawei-tuotteiden myyntiä Suomessa sekä sitouttaa kuluttajia brändiin.
Ramson halusi tuoda Huawei-puhelimet näyttävästi kohderyhmän tietoisuuteen. Ramson suunnitteli ja toteutti Huawei Honor -älypuhelinten lanseerauskiertueen suurimmissa kauppakeskuksissa ympäri Suomen. Tarkoituksena oli esitellä Huawei-puhelinmalleja sekä tavoittaa mahdollisimman paljon potentiaalisia asiakkaita. Asiakkaille pyrittiin antamaan selkeitä ohjeita Huawei-puhelimen käyttöön ja auttaa oikean puhelinmallin löytämisessä.
Ramson toi Huawei-puhelimet Suomen markkinoille onnistuneesti. Huawei herätti ihmisissä kiinnostusta, keskustelua ja hinta-laatu -suhde sai kiitosta asiakkailta. Kiertue kasvatti bränditietoisuutta sekä vauhditti tuotteiden myyntiä huomattavasti. Samalla kiertue todisti, miten puhelimen käyttöopastuksella on vaikutusta asiakkaiden ostopäätöksiin.