Ramson froosh smoothie mainostoimisto markkinointitoimisto tapahtumatuotanto sisällöntuotanto digimarkkinointi yritysvideot mainosvideot promootiot facebook mainonta mainokset
Tarkoituksena oli Froosh Smoothie -juomien näyttävä lanseeraus markkinoille ja bränditietoisuuden kasvattaminen kuluttajien keskuudessa. Tavoitteena myynninedistäminen ja tunnettuuden kasvattaminen käyttäen jalkauttamista ja brändimielikuvien vahvistamista kilpailuetuna.
Ramson on suunnitellut ja toteuttanut ajanmukaisia, kilpailijoista erottuvia myynninedistämiskonsepteja. Ramson on tehnyt neljän vuoden ajan kauppamaistatuksia ympäri Suomen kasvattaen bränditietoisuutta radikaalisti.
Bränditunnettuuden merkittävä kasvu kuluttajien keskuudessa. Kaupoissa toteutettavien maistatuksien aikana myynnin kasvu oli huomattava. Vuonna 2013 myynnin kasvu oli 400 %.